Landet

Sitter ute på landet och kollar ut på det tråkiga bajs vädret. Det är jag, Novalie och Mamma och Pappa här ute. Marcus och Liam skulle komma också men Mackan är sjuk så dom blev hemma istället. Imorgon åker vi hem till dom och på tisdag åker jag och M till Örebro för mys på blå bergets lilla spa. Verkar skit mysigt!

Eftersom det är sådant piss väder idag så tog vi bilen till värmdö för att kolla på ny mobil åt mamma. Hon är kvar på stenåldern och har haft någon gammal sony ericsson vanlig med knappar. Men hon har börjat spela wordfued på min mobil så nu behövde hon ju en ny... Det blev en samsung galaxy S3. Jag är så stolt! "hur höjjer man?", "hur sänker man?", "hur stänger man av?" "hur gör man det och det och det?" Hon är gullig min mamma. Novalie sover och jag sitter och tar ett glas rosé och låtsas att jag också har semester som mamma och pappa. Super skönt.

Igår var vi på dop jag och Nova. Det var söta Malou som fick vatten på huvudet. Jätte mysigt var det, och GOTT. Så sjukt god smörgås tårta och biskvier. (stavas?) Mums! Och dom hade gjort så fint :) Väl hemma igen så tog vi båten över till farbror och faster på saltarö. Nova var inte storm förtjust över att åka båt, tror flytvästen satt oskönt. Men flakmoppen dit var en riktig höjdare! Hon tjöt av skratt hela vägen till båten. Väl där borta så var farmor och hennes systrar där, och även min kusin med förädrar och kille. Så vi tog fram badringen och skickade ut johanna i det kalla vattnet efter båten. Jätte kul. Det blev några glas champagne eftersom fina farmor fyllde ung.

Ska det bli bättre väder i veckan eller? Någon som vet?

Puss

Kommentarer
Postat av: Elon

Åh va mysigt! Saknar er massor <3

Svar: ska vi ses någon dag?? nästa vecka kan jag när som helst! alltså näst nästa blir det ju eftersom det är måndag imorgon..
Amanda

2012-07-08 @ 16:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0