kul natt

Eller inte. Nova hae sovit och vart duktig som vanligt. däremot frös jag som aldrig förr. jag var tvungen att hämta upp Nova för kroppsvärme. jag gick upp vid fyra, när Mackan gick upp, och tog tempern. 39,5 visade den. tog två alvedon och svettningana var ett faktum. det rann överallt hela tiden och jag kunde inte sova. Vi tänkte att vi måste srälla in fotograferingen eftersom jag var i no tillstånd att röra mig, eller något. men nu ringde bodde och sa att han hhälper mig städa och fixa. skönt att man har så hjälpsamma människor i sitt liv<3 Jag hoppas att jag ska hitta lite obefintlig energi för att åka iväg till mam o pap efteråt så att nova får leka lite. jag har svårt att se hur jag ens ska klara av att ge henne mat faktiskt. än mindre sitta och leka och underhålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0