biomys

Nu har jag och älsklingen varit på bio och sett promotheus, den var inge vidare. inte alls faktiskt. bra gjord men ingen film i min smak. efter det fick vi till Barcelona och käkade tapas. mums. men vi kände oss inte riktift nöjda efter det, så vi gick till Fridays i kungsan och tog en drink. jag satt ute under filten medan han gick in och handlade, han ville överraska mig. det blev en gegantisk strawberry diqoury i typ wn vas. den var STOR. Och en efterätt som jag knappt orkade. så sjukt mäktig, och så var jag ju väldigt mätt! Nu sitter vi på bussen på väg till Norrtälje igen. vi ska hämta upp Nova hos farmor. och oj vad jag saknar henne! Jag ska pussa på henne massor, även om hon förmodligen och förhoppningsvis sover. sen ska vi se på filmen prime time. den andra i serien om annika bengtzon, forts på nobels restamente. jag är en riktif sucker för svenska kriminalare så det blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Siri

åhh vad myyyysigt!!! :)

2012-07-01 @ 19:55:28
URL: http://myfairytale.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0