Bildbomb

Nova är en ängel, jag tror det var 4e natten i rad nu som hon sov hela natten, betyder det början på en ny fas? Jag hoppas det. Jag känner mig som en ny människa med massa energi! Förutom att jag vaknade med ont i halsen i morse då men det är skitsamma känner jag.

Imorgon efter fotograferingen ska jag och Nova åka ut till mamma och pappa på landet, sen får hon vara där på onsdag medan jag åker till Nyköping och hämtar en köksö till vår nya lägenhet, den ska få stå ute på landet tills vi flyttar. Jag tar med mig Linnea som sällskap för jag vågar inte åka själv. Chicken mandaaaa. Sen åker jag tillbaka till landet på eftermiddagen och så stannar vi hela Torsdag också, för då ska det bli fint väder. 

(AAAAJ, jag gick iväg en sväng under tiden jag skrev detta och påväg tillbaka slog jag i tån hårt som fejn i Liams stol. Novalie sitter här på golvet och leker med en bok och började skratta åt mig! Hon sitter fortfarande här och ler och fnissar. Busunge!)

Idag blir det städa städa städa. Men det är ju sååå tråkigt, speciellt när det är så himla fint väder ute! Jaja, bit ihop Amanda.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0