12 timmars sömn


Idag är det super fint väder och jag vill allt förutom sitta inne idag vill jag lova! Dessutom är jag utvilad och pigg efter 12 timmars sömn! (Jag och M la oss på soffan för att se på film efter Nova somnat, det tog 10 min så sov vi båda två.) Men jag måste sätta igång och packa kläder, så är det bara. Måste få undan lite skit inför visning och flytt. Dessutom åker jag till Stockholm på torsdag och träffar en kompis, och på lördag åker jag till Ullared med tjejerna. Så det måste liksom göras men bläääaaäaäa. 

Som sagt, på lördag åker jag till Ullared mes Sara, Elon och Saras kompis. Det ska bli så otroligt roligt, och jag är lite spänd för jag ska köra hela vägen. Jag har aldrig kört så långt förut. Men som tur var så får vi låna pappas bil och den är så himla skön att köra så det ska nog gå bra. Vi har hyrt stuga så vi sover där tills på söndag. Och helgen efter det så blir det tjejkväll på Fredagen, några av mammorna från mamma gruppen som ska gå ut och skaka rumpan. Mycket skoj inplanerat framöver, sånt gillar jag. Nej dags att ta tag i garderoben. Om någon skulle få för sig att komma hit och hålla mig sällskap så är man så välkommen!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0