Myshelg!

Det kommer bli en riktigt mysig helg vill jag lova. Min kära Malin kommer hit imorgon och jag och Novalie ska åka in och möta henne i Stockholm! Jag är faktiskt lite pirrig av någon konstig anledning. Förutom att vi ska träffas för första gången sen i Mars, så ska hon nu också träffa min dotter. Hur hände det liksom? För ett par år sedan så bodde vi och jobbade tillsammans i Turkiet och drack vin direkt ur flaskan i sängen på Cinar, innan vi blev hämtade på moppe av Baba, och nu ska hon träffa min dotter? Det är så underligt. Men underbart samtidigt.

Idag kom korten som vi beställt till Novalies dop. Jätte fina blev dom. Det är lite jobbigt att skriva ner alla för det känns som att jag glömmer någon hela tiden och jag är rädd för att det faktiskt ska hända. Först hade vi en lista som skulle kunna komma att bli över 120 pers så vi fick gå tillbaka och titta igen och tänka efter hur vi egentligen ville ha det, och kom fram till att det får bli släkten och de närmsta vännerna. Det går inte annars. Men samtidigt får jag lite ångest och tänker att jag vill att hela vääärldens ska komma. Men det går ju inte såklart. Det blir nog bra i slutändan. 

Nu ska jag stänga ner här och krypa under täcker, för imorgon ska vi gå upp tidigt, och Novalie sover redan så det är väl lika bra att passa på. Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0