Kul att bli väckt och upptäcka att man har...

20120124_184430 (MMS)

Kul att bli väckt och upptäcka att man har ont i magen och mår illa. Jag ber till någon att det är för att jag är trött och hungrig. Det är inte heller kul att höra " neej inte manda" när man är påväg upp. Han har även gjort det de senaste dagarna när kah hämtat på dagis. Jag vet inte varför, han är väl inne i någon fas och testar väl oss. Men det är inte mindre jobbigt för det. Hoppas det går över snart och jag går tillbaka till att bli favorit personen här hemma;) L äter frukost, Novalie sover i min säng och jag ligger på soffan och kollar på tv. Det får bli en sjukt långsan och utdragen morgon känner jag. Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Finns inga ord för hur söt Nova är!

Älskar hennes ögon och leende! Hon liknar sin mor! ;) <3

2012-01-27 @ 16:51:21
URL: http://ffrobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0