jag sitter här i soffan och kollar på min ...

20120118_112054 (MMS)

jag sitter här i soffan och kollar på min vackra dotter, och jusy som jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som har såna kicking ass gener så lägger hon av dwn största, högsta, längsta brakskit någonsin. Följt av något som låter som väldigt rinnigt bajs. Mysigt. Mackan och jah tittade bara på varann och tänkte nog båda att "ditt barn har skitit".. Men det blir nog jag som får ta den.. Ska bara slriva klart detta först. Är nyss hemkommen från bio med sara. Hamilton såg vi. Degglade lite åt persbrandt och njöt av att vara barnfria. Filmen var bra! Dags för sängen. Imorgon ska vi in till stockholm och träffa manda och elon. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0