det känns som att det blivit väldigt mycke...

20120122_121513 (MMS)

det känns som att det blivit väldigt mycket mobil bloggande på sistone. Och tillråga på allt så ser det dessutom ut som att en sfi student skriver föe det mestam detta beror på de extremt små knapparna och mina extremt stora, manliga, vaclra händer... Hur som, drt var inte alls vad jag skulle skriva. Idag var vi hos bosse och renee och tog mått på Novalie till dopklänningen som renee ska sy. Hon ska även brodera in hennes namn på ett speciellt sett. Ska visa en bild när den är klar. Lite rosa detaljer ska det allt vara också har jag bestämt. Nu ska jag få denna pigga flicka att somna så jag får hoppa i säng. Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Kul att planera dop! :)

2012-01-23 @ 10:44:31
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänk på att inte ha rosa mer än kanske i namnet som hon skall brodera- så inte typ själva klänningen är rosa ifall du får en pojke nästa bebis :D Våran, som min mormor virkat, har rosa underklänning och rosa sidenband som man bara kan dra i ett blått istället i....

2012-01-24 @ 16:29:58
Postat av: Qken

Asså..bli inte arg nu Mandon..jag menar absolut inget illa med det här,men satan vad din karl är lik Gusten på den här bilden.Håller du inte med?!

Ni är så fina <3 Ps.jag har börjat blogga igen..;)

2012-02-14 @ 23:56:09
URL: http://qken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0