2012

Det är ett nytt år och jag har varit mamma i snart 4 månader! Kan inte för mitt liv begripa hur detta gick till. (ja jag förstår hur barn blir till, men det känns märkligt fortfarande) Jag blir mer och mer kär i min dotter för varje dag. När jag tror att jag inte kan älska henne mer, så älskar jag henne plötsligt ännu lite mer. Märkligt det där. Hon har börjat låta mer och mer och upptäcka hennes stämband. Skratta gjorde hon för första gången i Onsdags 4/1. Två gånger skrattade hon och det lät så otroligt gulligt. Hon har skrattat en gång till efter det och det var åt Liams mamma i Lördags. Det går långsamt framåt men snart skrattar hon nog jämt! Hon hatar att ligga ner, vill bara stå upp hela tiden, och helst ska man prata med henne samtidigt. Då får man det största smilet. Underbart. 

Imorgon ska vi på första lektionen på babysim, det ska bli riktigt kul att se hur hon reagerar på det och hur det går. Vi åker dit med Sara och Eddie som hämtar upp oss strax innan 10. Återkommer med resultatet imorgon. 

I lördags var vi hemma hos Jessica (Liams mamma) på middag för att träffa hennes nya karl. Det var riktigt trevligt faktiskt och han verkade super go! Kul att vi har kommit så långt att vi kan umgås så här, det är hur skönt som helst tycker jag. Det hade man inte kunnat tro för ett år sedan, hehe. Men jag är så glad att allt funkar så bra. Det är det absolut bästa för Liam också såklart! 

Mackan och jag har plöjt 4 säsonger av sons of anarchy nu på sista tiden, helt otroligt, fruktansvärt, äckligt bra serie! Love it! Om jag inte hade haft en så snygg man redan så hade jag lätt valt Jax Teller...

Nu är det dags att lägga L, han sitter och kollar på barnprogram, Novalie sover och Mackan är på gymmet. Kände mig tvungen att passa på att blogga lite. Återkommer senare med bilder från i helgen när det var släktfest hos mamma och pappa.

Hejs






Det borde vara olagligt att vara såhär söt. Jag blir lite förbannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0