Tandläkaren

Idag fick Novalie sina 5 månaders sputor. Alltså 5 månader. Hur gammalt är det? aja jag ska inte tjata om det mer. Men det gick bra iallafall. Hon grät en liten skvätt (För att hon saknade morfar om ni frågar honom) men sen blev det bra igen. Hon har vart lite små gnällig nu på kvällen men inte mer än så. Nu sover hon på soffan så jag ska strax bära in henne i sängen, ska bli spännande att se hur hon sover i natt. Igår var nämligen första natten på flera veckor som hon sov mer än 2 timmar i sträck. Hon sov 23-03 typ, sen lite mat och mys och sedan 03.15-06, lite mer mat och sen vaknade hon vid 9. helt otroligt! Hoppas natten blir densamma. Hon var också 65,2 cm lång och vägde 6200 g. snuttan!

Imorgon ska jag till den fruktansvärda ovännen- Tandläkaren. Grrrr. Jag ser inte fram emot detta då det är typ bland det värsta jag vet. Jag brukar oftast skolka från tandläkaren, vilket jag nu gjort i ca 3-4 år. (Tror jag har varit hos tandläkaren 1 gång sen jag blev tvungen att börja betala vid 20.) Sen är det någon som påminner mig om att det bara är jag som förlorar på det eftersom jag skjuter upp problemet. Fan då. Smarta jobbiga människor! Så jag får ta mig dit för att låta dom tala om för mig att jag har typ 2 hål, vilket jag vet att dom har. Eftersom jag ätit choklad varje dag i 1 år typ. KUUUL.

Nej nu ska jag bära in lillan och hoppas att jag kanske hinner sova en liten liten stund innan första pipen kommer.
Godnatt 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fin du var i håret på den där bilden! Du passar väldigt bra i färgen :)

2012-03-08 @ 10:08:07
URL: http://smileandewave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0