På måndag ska jag gå och hämta mina shakes...

20120211_133416 (MMS)

På måndag ska jag gå och hämta mina shakes aom jag beställt. Ska byta ut ett mål om dagen tills jag slutat amma, så byter jag ut alla under 3 veckor. Men jag var ju tvungen att testa marabou saltlakrits innan godis förbudet. Jag måste säga att den är svår. Alltså, den amakar verkligen salt lakrits och det är ju as gott, men jag känner lite att när jag köper marabou så är det för att jag vill ha choklad. Och lakritsen tar över choklad smaken. Så det blir ett nej för mig. Skippar den hedanefter. Nu ska jag ta mitt förkylda fetarsle och gå a bussen för nu är vi i Stockholm. Smell ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0