Marias dag

Grattis mig själv och alla andra Marior. Mest mig själv faktiskt. 

Det är så lustigt det där för min mormor har ALLTID i alla år kommit ihåg mina namnsdagar. (Amanda- 26 okt och Maria 29 Feb.) Men hon är också den enda. Jag har alltid fått påminna mina föräldrar. Vi har aldrig firat namnsdagar så det är väl inte så märkvärdigt, men nu helt plötsligt skickar både min mamma och pappa sms sedan ett par år tillbaka. Jag har gått och funderat lite på hur det kommer sig att de plötsligt har full koll. - Tills jag köpte min samsung och pappa tipsade mig om en "Jätte bra namnsdags app". Jaha, OJ va duktig han hade blivit. Men min mamma har fortfarande en gammal hederlig telefon, så hon har inte fuskat, så jag tänkte att åtminståne hon hade börjat komma ihåg mig- Ja, tills idag då det kom fram att pappa smsar henne och påminner henne. Ja det är faktiskt ganska gulligt att de ens gör sig besväret att påminna varandra och skicka iväg ett sms. Men ändå ganska så lustigt hur otroligt glömska de är. Det är bara älskade mormor som alltid minns <3

Nu ska jag hoppa ner i ett bad medans Novalie sover. SKÖNT.

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0