Ja nu var det ett halvår sen jag skrev, me...

20120201_200818 (MMS)

Ja nu var det ett halvår sen jag skrev, men jag har liksom inte orkat. Okej, inte halvår, men några dar åtminståne. Inatt sov ci hos min härliga, super söta mormor. Vi pratade familje historia och drack massa vin. Fick även reda på att det är från henne jag har fått mitt intresse för att skriva. Iallafall måste det vara så. Istället för att åka hem efter lite häng och mys i Haninge centrum så bestämde jag och Novalie oss för att åka till mormor och morfar och spendera kvällen och natten här. (Ja Novalie var med i besluts tagandet.) så det blir förmodligen lte bubbel och mys franför tvn kan jag tro. Imorgon ska jag träffa bästaste maddorna inne i Stockholm. Jag saknar dom båda och det ska bli jäkla underbart! Tjenixen sixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0