Fredag hela veckan

Nu är det Fredag igen. Det känns som att veckan enbart består av två dagar, måndag och fredag. Tiden går så otroligt fort just nu och jag önskar att man kunde trycka på en paus knapp. Jag menar, nästa vecka blir min unge 5(!!!) månader gammal. Hur sjukt är inte det?! Det är nästan ett halvår. Och ett halvår är nästan ett år. och ett år är nästan dagis. Och studenten. Och barn. Shit, jag blir snart mormor!!! Okej, nu lugnar vi ner oss lite va, men ja ni fattar grejjen.<
Veckan kan sammanfattas med tre ord: Bajs, data, soffa. Men jag lämnar det inte så, ifall ni har en livlig fantasi. Kan bli äckligt då. Nej Novalie var först sjuk. 39 graders feber och super förkyld. Hon smittade mig och nu har jag legat i en vecka och vart dålig, vilket har resulterat i att vi bara har legat på soffan med datan och kollar på serier. Enda gången vi har gått upp är för att byta blöja. sådeså.

Imorgon kommer Jessie och Henrik över med barnen, de ska bränna några filmer så vi tänkte ta en kopp kaffe när dom ändå är här. Trevlans. På söndag är det simning. Tur i oturen så var läraren sjuk i tisdags när vi ändå inte skulle dit, så nu är det återsim på söndag. Det blir alldeles perfekt eftersom Mackan då kan följa med! Suuuuper. Förutom detta så får vi se vad helgen har att erbjuda.

Dags att hoppa i säng nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0