Vilken härlig dag

trala la trala la la la laaa... Det är en bra reklam det! Idag tog vi en promenad från oss ner på stan, vilket jag just har tagit reda på är 3,1 km, där köpte jag strumpor till Novalie och mötte upp M. Sen blev det en promenad hem också, så lite har vi njutit av vädret allt! Fick dessutom några fräknar och röda kinder- Underbart!

Idag kommer Liam hit, jätte mysigt att hinna krama lite på han innan vi åker imorgon. Barnen ska vara hos Bosse och Renee över natten bara och så hämtar vi dom igen på tisdag förmiddag. Lovley!

Imorse när jag vaknade så hade M gjort omelett till mig med bla någon choritzo som var väldigt hög kötthalt! gott vare! Tanken är att jag ska laga någon middag ikväll men jag har noll fantasi idag så vi får väl se hur det går med det.

Om en månad fyller jag 25 och jag vet inte hur jag vill ha det! Har ni några tips? En fest ute på landet för släkt och vänner tillsammans eller ska jag fira separat? En fest med vännerna och en med släkt? nej usch jag vet inte, blir alldeles tokig av att tänka så mycket.



Maten som vi åt i fredags. Kyckling, rödvinsås och blomkål pure. Mmm





Min omelett imorse, Mums så god! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0