Vikten v 2

Gud så mycket jag bloggar idag, vad har flugit i mig? Jag mår så bra! Jag älskar min dotter över allt annat och jag blir så lycklig bara jag ser på henne. Imorgon ska jag äntligen få träffa en annan söt liten ängel, nämligen vackra Tettes bebis Malou, som kom förra veckan. Det ska bli så mysigt att mysa med lill bebis!
Jag kom på att jag totalt glömt att uppdatera om viktnedgången som jag såklart ska göra varje måndag. Det var lite tråkigt denna vecka, förmodligen därför jag glömde. +1 kg stod det på vågen denna vecka, alltså +2,7 kg totalt. Jag har skött mig bra i helgen men har ätit mycket mer än vanligt, oftare och mer smått mellan målen, även om det var saker som var helt okej att äta. I normala fall brukar jag äta på hyfsat regelbundna tider och jag äter inget mellan målen, så nu fick jag prov på hur lite det faktiskt krävs för att hamna of track. Därför ska det inte hända igen och jag är numera 100 % fokuserad och har mål i sikte. På måndag då jävlar ska ni få se! (Om jag bara kan sluta skita snart så man faktiskt kan gå till gymmet)
Sitter på Mackans Mac (hehehe) så jag har inga bilder här, därför blir inläggen lite tråkiga.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0