vårpromenad

Vilket härligt väder idag! Jag blir så glad i hela kroppen när solen skiner och det börjar bli sådär lite lagon mysvarmt så man vill klä av sig naken men inte gör det. Liksom. Pappa kom till körskolan och hämtade mig förut och så åkte vi hem hit, han ville träffa Novalie innan han åker till USA. Det kan jag ju förstå, hon är ju världens sötaste barn. Mackan hade gjort en tidig middag till dom när vi kom hem vid 15.30. Jag åt en sen lunch så jag ville inte ha, plus att den inte var lchf vänlig. Det var någon lins och kyckling soppa, och så bakade han som vanligt eget bröd till. Det är inte lätt att motstå lukten av nybakt bröd var och varannan morgon ska jag tala om. Puh.

När pappa åkte så tog vi en promenad till svärföräldrarna där jag har 3 lådor med kläder och skor. Hämtade 4 par skor, 3 converse och 1 par andra tygskor. NU ÄR DET VÅR!

Jag fick en fråga om när jag började med LCHF, jag började för 4 veckor sen nu. Men andra veckan så gick jag upp 1 kg så dom fick jag jobba bort igen. Så på 3 veckor har jag nu gått ner 5 kg. Det är inte så mycket men jag ska ta bort bären nu och se om det händer något mer. Dessutom finns det inte tid för träning nu när jag pluggar dom här veckorna. Men jag kan vara glad att min sambo är kock och älskar att hitta på nya goda grejer åt mig. 

Ikväll åt jag rester från igår, så ingen rolig recept update. Men imorgon ska Mackan storhandla, och då blir det alltid något speciellt till middag.. Hihi, spännande!



Här låg Novalie och chillade i soffan igår.. 





Kommentarer
Postat av: siri

Har ni den som tröja? Svea hade klänning idag :) i stl 74 :) vad du är duktig som klarar att stå emot nybakat bröd.. Hade aldrig klarat det :p å vilken karl du verkar ha som handlar å lagar mat.. Min karl e kvar i stenåldern så ja gör allt hemma.. Haha :p

2012-04-24 @ 20:26:29
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri
Postat av: Siri

Hon vägde 8700 förra veckan på bvc så ungefär där skulle ja gissa att hon fortf ligger på å så va hon 67 lång :) Hur mycket väger Novalie å hur lång är hon?

2012-04-24 @ 21:01:49
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri
Postat av: Siri

aha.. jag har en tjockis.. hehe (hon brås på mor sin :P) nä men det är ju så olika det där med vikt å längd, så länge dom följer sin kurva och är friska å mår bra så :)



ojj de va evigheter sen ja tog körkortet :P hade väl precis fyllt 18.. tog de nog 3 månader efter ja fyllt typ.. men hade tur att mina föräldrar betalade det så va väl därför ja tog de tidigt, hade inte haft råd om ja betalt de själv :P så lite mer än 5 år då.. om ja räknar rätt (glömmer fan alltid hur gammal jag är.. hej senil lixom!) ;P

2012-04-24 @ 21:13:26
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri
Postat av: Siri

näääjj jag spammar inte alls din blogg med kommentarer ;)

2012-04-24 @ 21:14:01
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri
Postat av: Siri

Spammelispam!! Är 88a :) fast fyller i november.. staaaackars mig :P



hur går de me körkortet då? Har du mycket kvar? när e uppkörningen? (så jag vet när ja ska hålla mig inne så ja inte sabbar haha.. kör som en dåre (A))

2012-04-24 @ 21:30:15
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0