Vardags motion

Jag tog cykeln ner på stan idag och mötte Mackan och Novalie där. Kände att jag behöver lite motion nu när jag bara sitter i en bil hela dagarna. Påväg hem kände jag att cykeln gick jävligt segt och var tvungen att stanna och göra en liten besktning på den för att se om bromsarna körde in i däcket. Men tyvärr var det bara jag som hade väldigt dålig kondition. Fan.

Det gick riktigt bra på körningen idag, på fredag ska vi ut på motorväg. Jag gillar min körlärare som fan, hon är rolig. Imorgon hade jag bara en dubbel lektion på 80 min och jag kände för att göra något mer av min dag, utnyttja att Mackan är pappaledig en kort stund, så jag bokade in en extra lektion. Känns skönt att köra så mycket jag bara kan. 

Idag får vi sällskap vid middagen, Ms kompis från Stockholm är här och M har storhandlat så ikväll är det lyx. Grillen är tänd och han har gjort två olika sallader och tomater i ugn med chevre. Han står även och gör en hemmagjort bearniese sås som jag tänkte hugga in på rätt fort. Fy vad hungrig jag är. Bilder kommer såklart senare ikväll.



Kommentarer
Postat av: Siri

okej.. hur gammal är hans son?



E pluggar på kth till civilingenjör i farkostteknik.. han har snart gått 2 av 5 år så de är ju evigheter kvar lixom.. blää!!



Ibland på helgerna har ja sagt att E får ta S så jag får sova.. å då har ja sovit i vardagsrummet (där erik sover annars eftersom han störs av Svea å inte kan sova i sama rum) men de brukar sluta med att E blir irriterad på Svea (vilket ju inte hjälper ett smack) så ja får gå in å ta henne ist.. mår bara dåligt av att ligga å höra hur han blir sur på henne lixom..



Gott det lät med den middan du!!! :P

2012-04-25 @ 19:51:35
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0