Söndag hela veckan

Det spelar inte så stor roll vilken dag det är när man är mammaledig, alla dagar ser liksom likadana ut för det mesta. Ja man gör såklart olika saker men rutinerna med bebis är ofta desamma. Men nu när jag pluggar i 2 veckor så är måndag måndag liksom. Och imorgon ska jag köra 7.30 så det blir bara en film ikväll, så jag orkar hålla ögonen öppna.

Idag var jag och Sara iväg till söta Lollo som hade klädparty. Vi träffade dom tjejerna på öppnaförskolan när bebisarna var 6-7 veckor gamla så det är kul att ha andra mammor att prata med och träffa ibland. Jag köpte ett par overall byxor till Novalie i cerise, med ett moln på ruman. Så SÖTA! Det bjöds på fika, men eftersom jag kör lchf så blev det inget för mig. Jag kände mig väldigt duktig som inte ens blev sugen. Men när jag kom hem så sa Mackan att han skulle baka chokladbollar till sig själv ikväll, och då blev det liiite mycket för godisgrisen i mig. Jag blev så sugen själv! Så snäll som han är så ställde han sig och gjorde en LCHF variant till mig- och fy satan vad gott det blev! Jag ska bara äta en ikväll och spara resten till i helgen, för jag åt ju sorbet igår. Om jag äter sånt varje dag, trots att det inte är onyttigt så kommer mitt sötsug aldrig försvinna, och dessutom är det inte BRA att äta bara för att det är bra. Om ni hänger med:)





Sämst bild eftersom den varken visar färgen eller molnet i rumpan. Men såna byxor var det, jätte skönt material!

Säg till om någon vill ha receptet på chokladbollarna så ordnar jag det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Recept!?

2012-04-23 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0