Söndag den 15 april slutade jag amma mitt ...

2012-04-16_20_39 (MMS)

Söndag den 15 april slutade jag amma mitt hjärta. Det känns sjuuukt tomt och omysigt men samtidigt väldigt befriande, jag kan nu sova UTAN bh för första gången sen Nova föddes. Det är extremt oskönt att sova med bh ska jag få be om att tala om. Förjävligt. Det går jätte bra för MAckan och Nova. Tydligen så har han "aldrig sett en unge som äter så sjuuukt mycket!" ... Okej, vart är den ungen när jag är hemma? Aja det är väl bara att börja laga mat då eftersom det är det som är skillnaden.


Kommentarer
Postat av: Desiré

Håller med om att det känns som att något saknas när man inte ammar. Men visst e det skönt. Men jag får dåligt samvete ja.. Mest för att JAG bestämde att sluta amma inte HON..

2012-04-19 @ 21:11:56
URL: http://tomiza.blogg.se/
Postat av: carro

Gud vad skönt det måste vara, men sprängs inte tuttarna? Ska fortsätta amma oliver fram till vi vart i Spanien sen blir det avvänjinh hade ja tänkt! Fast är ju bara på nätter och kvällar som ja ammar han på nu så det är skönt :)

2012-04-19 @ 21:35:31
Postat av: amanda

Jag tycker också det kändes lite jobbigt för att hon inte valde att sluta amma själv faktiskt. Men mackan är ju pappaledog i två veckor nu så då blir det svårt. Nej Carro, jag ammade bara på nätterna så det måste vara därför tuttarna inte sprängs. jag trosde det men det känns inte ens.

2012-04-20 @ 08:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0