Plugg

När jag skrev veckans resultat så menade jag självfallet det totala, jag ser hur dumt det ser ut men jag har alltså inte gått ner 5 kg på en vecka, utan totalt sen jag började.  Det vore ju en dröm men jag har gått ner 1 kg denna vecka, 1 cm midja och 1 cm lår. Det går neråt iallafall.

Har precis haft 80 min körlektion och idag kändes det faktiskt himla bra. Jag blir mer och mer säker på mig själv vilket också resulterar i att jag inte kör över någon. Det är ju trevligt. Nu ska jag plugga vidare lite. Någon som kan svaret på den här frågan; hur långt rullan bilen på 1 sekund? 
1. Vid 30 km/h rullar den 8 m
2. vid 50km/h rullar den 22 m
3. vid 70 km/h rullar den 32 m
4. Vid 80 km/h rullar den 34 m.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg & vilken fin tjej du har:) jätte kul med lchf läsning! Kmr följa här så uppdatera gärna om sånt då jag började idag med dieten hihi. Hur länge har du kört?

2012-04-23 @ 20:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0