Ny tatuering

Idag har jag tatuerat mig! Äntligen! Som jag har längtat.. Dock så är den inte helt klar utan ska byggas på lite mer, men det får bli senare, ingenting som är planerat nu iallafall. Jag är super nöjd :)
Sara satt med hela tiden och passade barnen, det gick väldigt bra enda fram till sista halvtimmen ungefär, då vart det lite pip och gnäll. Men det är ju bra för att ha tagit 3 timmar. Själva tatueringen tog bara 1,5 timme att göra men den skulle ju målas upp och finslipas också :)

Efter tatueringen så tog vi en promenad hem i regnet, så nu sitter vi här jag och skruttan. Hon leker och jag bloggar, myspys. Vet inte riktigt vad jag ska laga för mat ikväll, jag lämnar nog det åt mannen i huset faktiskt. Jag är sugen på moussakka utan potatis.. Mmmm. Ja vi får väl se hur svår övertalad han är ;) Och så har jag köpt en cola zero som jag ska lyxa till det lite med. Gud vad jag uppskattar det mycket nu när jag bara dricker det en gång i veckan max. Helt sjukt från att ha druckit minst 0,5 l om dagen..

Jag kan avslöja att vågen visade minus imorse, och även cm runt midjan och låren. Det ska bli himla spännande att se vad det visar på måndag måste jag säga :) Ligger iallafall bra till för att klara 15 kg än så länge! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0