Novalie aomnade vid 20 pxh vaknade efter 1...

Novalie aomnade vid 20 pxh vaknade efter 1,5 timme i vanlig ordning. Mackan ska ju ha henne från och med inatt så han gick in till henne och sitter där ännu.. Jag har så svårt att bara sitta still och kolla på tv när jag hör hud ledsen hon är och hur mycket M försöker men han vill verkligen göra detta själv så jag försöker stänga av så gott det går.. Sjukt tungt! Vi gör saker på så olika sätt också, han vill hitta sitt egna sätt medan jag i det här läget skulle tagit upp henne och suttit med henne i soffan eller gungat henne stående. Jag har inget tålamod som han, han sitter där inne och sjunger för nova som ligger i sin säng.. Min man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0