Myskväll!

Vilken underbart härlig kväll alldeles för mig själv! M ångrade sig och kom hem med N istället. Dom kom precis hem så jag fick ändå vara för mig själv länge. Super skönt! Dessutom är jag i smyg väldigt glad att Novalie kom hem, saknade henne alldeles för mycket och hade nog inte pallat att hon och pappa sov i Stockholm. Men min myskväll är inte slut, jag ska gosa upp mig brevid Nova och kolla på ett avsnitt av Greys anatomy. 

Till lunch idag köpte jag en taco tallrik utan chips, alltså taco sallad. Den var god. Middag blev rester från igår. Väldigt gott det också igen. Är rätt seg i huvet idag efter all körning och all plugg så jag avrundar här och återkommer imorgon efter ytterligare två körlektioner. Imorgon ska vi ut på motorväg. Spännande!



Den vackraste lilla varelse på denna gjort, jag är så lycklig att just hon är min bebis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0