Mackan är hos Abbe på pokerkväll. Hela han...

20120416_194631 (MMS)

Mackan är hos Abbe på pokerkväll. Hela hans lag är där och lirar. Kul. Själv njuter jag av en kväll för mig själv, eller aa försöker iallafall. Det är nog första gången som båda barnen sover och jag aitter själv i soffan. Novalie har ju alltid somnat så sent eller sovit i soffan tills jag går och lägger mig, men hon har legat i sin säng sen kl 20. :) Det är svårt att koppla av när man inte är van vid det. Mackan gjorde skagenröra åt mig idag, så jag åt det med ägg och sallad framför tvn, och nyss tog jag ett bad.. Skönt! Jag ska hoppa i säng strax och få lite sömn så jag är pigg inför skolbänken imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0