Krypa

Förra veckan så började Nova att ställa sig upp på alla fyra. Hon gungar upp och ner med rumpan lite suspekt, men i övrigt så händer inte så mycket. Hon bara liksom står där. Men snart börjar hon nog att krypa skulle jag tro. Hon har fattat sin gåstol också, det har hon visserligen gjort sen hon fick den, men av någon anledning så vill hon bara gå baklänges, men det kommer väl det också snart.

I lördags fick jag min mens. TJOHO. NOT. Det var nu 1 år och några månader sen jag hade mens sist och jag måste säga att det har varit alldeles otroligt skönt. Typ det skönaste med att vara gravid. Ja förutom Novalie då.. 

Jag har noll mat inspiration eller ork idag. Snön yr omkring där ute och det liknar storm. Väldigt okul måste jag säga. Ikväll ska vi gå på visning på ett jätte fint radhus, så jag måste trotsa snön tillslut ändå. Jag tar och tinar lite köttfärs och gör mig en tacosallad, det är ju ändå gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0