Jag fick sovmorgon idag och min käre man t...

2012-02-27_22_47 (MMS)

Jag fick sovmorgon idag och min käre man tog barnen. Det var inte mer än rätt efterson jag tog natten. Dock var de båda hyfsat lugna inatt så jag har fått sova en hel del! Men när man är van att sova 4-5 avbrutna timmar så blir man bara tröttare av att sova mer.. Men skönt har det varit! Ligger i badet nu och tänkte plugga lite teori innan jag måste ta tag i dagen. Imorgon är det vägning så hag skulle vilja hinna med en powerwalk, men det är ju så tråkigt väder! Jag får bita ihop!


Kommentarer
Postat av: Siri

ojj det är superolika.. men ungefär 4 timmar / dag.. lite utspritt oftast kosta pass på fm å sen ett tvåtimmarspass på em :)

2012-04-22 @ 15:48:34
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0