Grönalund!

Nu är krafterna slut vill jag lova! En hel dag på grönan med allt vad det innebär och sedan en promenad därifrån till tekniska. Det är en bit. Vi stod och väntade på 2 bussar men fick inte plats med barnvagnen så då bestämde vi oss för att gå istället. Skönt! Dagen har i övrigt varit alldeles underbar och rolig. Ben och Jacke anslöt sig och det var trevligt :) Förra året var vi också på öppningen av grönalund! Då vad jag gravid och gick runt med min lilla mage och mådde illa. Tänk så fort tiden går. Det måste ju vara ganska precis ett år sedan. Ska lägga upp några bilder nedan.

Ska käka lite ceasarsallad ikväll. Åt det till lunch på grönan också, det är inte lätt att hitta god mat man är sugen på på såna där ställen så det fick bli det. Men Mackans är ju som bekant VÄRLDENS godaste så det gör inget. Ost till efterätt blir det också, till filmen machine gun preacher med gerald butler. Kan bli bra!

Jag har en hel rad recept att lägga upp imorgon så det blir några inlägg på rad här! Kul att ha senare också ifall Mackan inte är hemma och jag tvingas laga mat själv. Perfekt;)



Det här åt vi tydligen samma dag. jag minns att det var gott!



Vi gjorde om våran altan. Också 1 år sedan.



Då var man inte så fet som nu, trots kulan haha

Hittade lite bilder från grönan också men alla var L med på så av hänsyn lägger jag inte ut några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0