Grillning IGEN

Idag var sista dagen på intensivkursen. Det tar ju inte slut riktigt än men nu är iallafall det över, känns lite blandat men jag är glad att åter vara med Novalie nästa vecka. Jag frågade idag om jag kan få ta med henne dit och plugga på deras datorer nästa vecka eftersom det är så svårt att plugga hemma, och det fick jag självklart. Världens bästa trafikskola! Så nu känner jag mig lugn, att jag hinner plugga ordentligt innan teoriprovet. Pust!

Ikväll kommer Ms vänner Ekan och Abbe över på middag. Mackan grillar och har sig där ute. Vi brukar inte ha folk över på middag så här ofta men jag tycker M kan passa på innan han börjar jobba igen och inte har tid för sånt här vardagsmys. Det blir blomkåls pure och kyckling av något slag, mer vet jag inte. Vi får se efter maten. Ska självklart ta bilder! Lunchen idag bestod av kyckling sallad och pestokräm, mumsigt värre. 

Är det någon vänlig själ som kan tala om hur man lägger upp en film på bloggen? 



Kommentarer
Postat av: siri

Aa de finns inge bättee sätt att vakna på :) tack! Novalie är supersöt hon med! :) jag brukar ladda upp filmerna som youtubeklipp å sen lägga in url länken (heter de så...?) via en "knapp" på bloggen.. Vet dock inte hur kontrollpanelen ser ut hos din bloggportal.. :)

2012-04-27 @ 19:55:50
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0