God mat och God natt

Vilken sjukt god mat vi åt idag. IGEN. jag vet, det är tröttsamt hur bortskämd jag är. Tur att jag älskar min karl som står och sliter i köket varje dag. Visst är det det bästa han vet, men inte varje dag liksom. Jag köpte kyckling, zuccini och grädde och tänkte laga något jag själv. Men jag ringde upp Mackan och sa att jag inte riktigt visste vad man kunde göra på det, och svaret jag fick var "vill du att jag ska laga maten eller?" "Jaaa alltså nääääeeee, eller alltså jaaa eller jag kan ju göra något liksom eeeeaaa jasåatte" blev typ mitt svar. Han finssade bara och sa att han fixar det. Igen. Gott som fan blev det. Kyckling curry gryta med zuccini i och ostgratinerade broccoli till. SÅ.JÄVLA.GOTT. 

Måste hoppa i säng nu så jag orkar köra bil imorgon kl 7.30. 

Novalie somnade alldeles själv som vanligt, hon har gjort det i ca en veckas tid nu. Man lägger bara in henne i sängen med sin välling flaska och sen går man in och byter flaskan mot nappen och ZZzzzzzz. Skönt att få lite kväll här hemma också. 

Jag såg att alla min invägnings inlägg är skrivna från mobilen så de finns inte i någon kategori. Jag vill ju gärna ha kvar dom till sen, det kommer ju bli kul att gå tillbaka och kolla, så jag tänkte göra en kort lista imorgon med datum och viknedgång. 





Kommentarer
Postat av: Erica

Tack detsamma! :D Jag tränar på Friskis & Svettis!

2012-04-24 @ 09:56:11
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0