Fredag IGEN

Måndag.. och sen så är det Fredag. Aja, jag klagar inte, det är ganska skönt nu när jag bara pluggar hela dagarna ;)

Ikväll bjuds det på äkta CEASAR SALLAD här hemma. Mackan och Novalie är iväg och handlar nu. Det absolut bästa med ceasarsallad är att det är så sjukt gott och att man får äta det när man kör LCHF, vem behöver krutongerna liksom? Och det andra bästa är att min käre karl gör den godaste ceasarsalladen i hela världen. Lägger upp en bild ikväll efter maten, ska försöka få honom att dela med sig av receptet också. 

Igår när jag var på trafikskolan så var M och Ekan och barnen iväg till färsna gård och kollade på djuren, då ville dom tydligen ha glass. Hur en 6 månaders kan begära glass som han påstår att hon gjorde, är för mig en gåta. Jag har en hel del åsikter om det men jag ska inte säga något mer. Jag kan dock inte förneka att hon är helt sjukt söt när hon äter glass. Mackan tog några bilder på henne och jag smälte när jag fick se dom. 



Äter glass i färsna



Mmmm va gott...



Skit sur när hon inte får mer glass.. Sötnos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad goooooooo! Men Mackan får allt ta o lugna sig med att proppa i na massa socker va? Haha

2012-04-20 @ 16:32:10
URL: http://sofiaborjesson.se
Postat av: Elon

Men hallå hur söt får man vara egentligen va? haha glassmonster!! Farligt :D

2012-04-20 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0