Bajs- Baksidan av LCHF

Baksidan av denna fantastiska diet är dålig mage. Det går förmodligen över snart och de flesta dieter har denna typ av nackdel så kroppen måste ställas om totalt, men jag börjar bli less. Förra veckan fick jag "dålig mage" (rännskita) på lördagen och det höll i sig till Onsdag. Jag stod ut därför att jag vet att det oftast blir såhär, och vill man vara fin får man lida pin. Jag har inget emot att skita i några dagar, men i går kom det tillbaka. Och det gör ont! Jag vet dock inte om denna gången har med lchf att göra, som jag skrev tidigare som mådde jag ju väldigt dåligt i allmänt igår. spydde osv. Vi får se om magen blir bättre i veckan, jag ger iallafall inte upp. Vill man något tillräckligt mycket så går det, och jag ska gå ner 15 kg till den 2 juni. Om inte annat så lär jag ju gå ner endel på alla toalettbesök ;)
Novalie somnade på golvet och jag tänkte sätta på en film nu. Har flyttat på vardagsrums bordet och lagt ut en filt på golvet och henne fårskinn brevid. och massa leksaker, och här har vi hållt till idag eftersom jag inte mår bra. Myspys.
På Fredag ska jag tatuera mig- Min andra tatuering i Sverige och 10 totalt.. Herregud

Kommentarer
Postat av: Christel

Gud så duktig du är!



Kul blogg med både recept och mat på bilder! Jag har gått ner totalt 14.4 kg men har en bit kvar! Såg din bloggadress på viktgruppen på fl där vi tydligen är med båda två! Jag har dock lite svårt att hålla mig stenhårt till LCHF då jag alltid får sådan idétorka, men här tror jag att jag kan få mycket inspiration!

2012-04-20 @ 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0