Vecka 25, kalas och massa kul!

Jag antar att det är på tiden att jag skriver några rader eftersom folk tjatar så otroligt. Jag VILL blogga mer, jag VILL ha något att gå tillbaka och läsa senare om vad jag gjorde på dagarna när jag väntade på min lilla flicka. Jag förstår att jag inte kommer att minnas hur livet var innan hon kom och jag vill verkligen skriva mer. Men jag orkar inte! Jag ska dock göra mitt bästa för att bättre mig. Hört den förr? Me too..

Har jobbat hela veckan utom i Fredags. Då var jag i Täby och nere på stan med bästa Sara. Vi tittade på bebis kläder och drömde oss bort till Ullared, dit vi ska åka nästa helg! Underbart.

Den här veckan finns det att göra vill jag lova. Mackan påbörjade ombygget av altan förra veckan och flyttade staket och målade det vitt. Väldigt fint. Men det blev inte riktigt klart så han gör det sista nu idag, medan jag tvättar och fixar lite här hemma. Som bekant så fyller ju jag år på Torsdag och därför vankas lite kalas här på lördag och det blev plötsligt en ganska lång lista med folk som faktiskt kunde komma. (Jag hade inbillat mig att ingen skulle orka komma hit eftersom Norrtälje ligger en timma från stan och det dessutom är långhelg) Men tji fick jag. Så det ska handlas, städas, tvättas, lagas mat osv osv. 

Vi har börjat prata lite mer om Tjejnamn eftersom jag inte vill att vi ska skriva Novalie i sten ännu, man vet ju liksom inte hur hon kommer se ut. Så därför vill jag ha lite allternativ. Just nu är det Novalie och Savannah på listan. Jag har också sagt Elvira, men det tycker Marcus är jätte fult och låter som "kaktusbajsus" eller "julius ceasar den store" typ. Alltså gick det bort. Ni får gärna komma med fler förslag på fina tjejnamn! Tacksam för allt.

Nu måste jag gå upp till tvätten igen, så på återseende gott folk. Kommentera gärna lite så blir det roligare att skriva också. Speciellt för er som tjatar om att jag ska skriva jämt men aldrig lämnar något.. Fy på er!

Over and out







Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har massa namn, det bästa är Linnea. Så klart.

Nr2 blir Juni, om inte alec snor den.

Eller varför inte Mimmi, Lily, Tindra, Ebba, Stina, June, Alice, Saga, Ängla, Nova, Tyra, Siri, Ella, Wilma, Nanna, Maja, Olivia, Molly, Svea, Niki, Rosa eller Laura.



Fast jag har flera. bara så du vet.



Och plocka bort savannah snabbt som satan! Kommer slå dig om du döper skrutten till något så fult!

2011-05-30 @ 13:59:31
URL: http://hejhejlinnea.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag röstar just nu på Alice eller Alicia, puss gumman

2011-06-14 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0