vecka 21, Jobb, mat

Ja herregud, nu är jag verkligen sen. Men det var ju så länge sedan jag skrev här så jag känner mig tvungen att ta mig lite tid. Ska snart åka till jobbet och jobba med Karolina. Det ska bli såå roligt. Fyfan vad jag älskar mitt jobb! Nu har elektrikerna och byggarna fixat det mesta så nu kan man verkligen börja göra iordning på lagret och få lite rutin på saker. Så idag ska vi organisera lite så som vi vill ha det, jag började redan igår men det finns en hel del att göra så. 

Liam åkte nyss. Vi har matätar tävling och det slutade lika. Dock kunde han leka efteråt och jag låg helt avsvimmad på golvet efter 2,5 rostade mackor, gröt och juice. Men tydligen så är han lite bättre än mig. Han åkte nyss och nu är det dags för mig att bege mig till jobbet. I helgen ska det bli fint väder har jag hört. Då blir det en tripp till parken med lek och mys. och tydligen står storstädning på schemat här hemma också, det är inte jag som bestämt detta men måste man så måste man. Suck.

Vecka 21 nu. Snart 22. Tjock är jag. Mat gillar vi. Ja vad mer kan jag säga. Hej hej tjockis. jag längtar så efter min lilla flicka att jag vet inte vart jag ska ta vägen! Kooooom!

Over and out

Kommentarer
Postat av: sosso

Moster längtar med efter sin lilla flicka och extra mycket efter mamma amanda maria malm <3

2011-05-06 @ 11:31:01
Postat av: Linnea

AMANDAA! blogga mer, jag vill se mer.

2011-05-09 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0