Sandviken. Vecka 23

Jag är så tjock nu! Och min kondition är obefintlig. Det är riktigt jobbigt att inte kunna gå i en uppförsbacke och prata i telefon samtidigt. Eller det går, men då får jag lägga mig i en buske och hämta andan efteråt. Och det känns inte alltid värt det. Dessutom kan jag inte sluta äta glass. Det är tydligen ett gravid-beroende som jag skapar för mig själv. Jätte onödigt. Men eftersom jag har skapat det själv så kan jag bryta det också. Men inte än, det är ju så gott. Om en vecka eller så.

Imorgon åker vi till Sandviken till Mackans mammas lägenhet. Där ska vi tillbringa helgen med bio, lyxigt restaurang besök med god mat och ostbord(!), och massa annat mys. På lördag ska vi till ett äventyrs bad som även har utomhus pool, där jag planerar att ligga och steka och njuta! kanske kan man klämma in en härlig massage också? Ja, så blir det nog. Vi är värda denna helg. Efter allt jobb och slit de senaste veckorna. Jag känner med varje ben i min kropp att jag behöver komma iväg och slappna av lite, inte STRESSA! Gud så jag längtar! imorgon kl 14.00 går bussen mot Sanviken. Härligt!

Nu kommer strax Mackan hem och jag ska spöa honom i ett parti 500 innan det är dags att hoppa i säng. Och en glass ska jag nog ta mig också. Det är jag värd. Varför undrar ni? Ja, det gör jag med..

God kväll!

Kommentarer
Postat av: sosso

Jag tycker du får äta så mycket glass som du vill.. Om du vill kan jag ge bebisen glass i dop present om ni nu ska döpa barnet vill säga. Annars kan jag ju ge den lilla räkan lite glass bara för den har tittat ut.

Nu måste jag gå ner till affären, för allt prat om glass blev jag riktigt sugen. Mumaaaa

2011-05-22 @ 14:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0