Klocka och jobb

God kväll mina vänner. I helgen har jag jobbar och herregud va roligt det har varit. Jag älskar mitt jobb. Vill jobba mer mer mer. Dock är jag ledig imorgon och då kommer min älskade mamma hit. Hon har inte sett mig sen jag blev tjock så det ska bli jätte mysigt. Jag saknar henne så mycket! Marcus är också ledig så vi får se om vi hittar på något mysigt på dagen innan mamma kommer på eftermiddagen. Jag hoppas på lite sol, tycker det är skit trist med det här piss vädret. 

Igår satt jag hemma och kollade på eurovision. Fy satan vad spännande det blev då, det händer ju inte så ofta precis. Men det räckte inte hela vägen och jag blev skit sur ändå. Fan. Vad var det för jävla låt som vann liksom. 

Idag gjorde jag något helt galet, jag köpte en klocka. Jaså tänker ni, vad konstigt. Men ja, för jag köpte nämligen en REGAL klocka. Jag är väldigt emot dessa klockor och har sagt till mig själv att jag aldrig ska köpa en sån. Inte för att dom är fula, det finns en hel del coola. Men för att de inte är nån kvalitet på dom och jag hatar att sälja regal, därför känns det lite dubbelmoral att ha på sig en sån. Men i helgen hade vi 198 kr för ALLA regal klockor och jag kände att det vore helt fruktansvärt om jag inte slog till på det eftersom det finns en klocka som jag har spanat in i smyg i typ 2 månader. Så jag äger numera en regal klocka från ur och penn. Så är det. Och jag är stolt! Jag har 7 klockor som jag använder vardagligen och växlar mellan. Alla är typ jet set addiction. Jag är helt tokig i de klockorna och tycker att de är sjuuukt mysiga på sommaren. Jag planerar att ha en av varje färg, men så längenöjer jag mig så här. (iallfall till nästa månad) De står fint på mitt nattduksbord och ser mumsiga ut, jag vill äta dom.






Nya medlemmen i familjen. Den är så rump snygg till min förlovningsring..



Gud, den är ju verkligen ful egentligen, men det är nånting..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0