Goderafton goderafton

Är ledig idag. Min man likaså. Planen var till en början att a oss ner till parken och ligga och sola och spela k ort och bara mysa han och jag, men vädret är jätte skumt. Jag vet liksom inte riktigt vad det är för väder. Det är varmt, men ingen sol. Men inga moln heller, och inget regn. Nehe. Aa jag förstår inte riktigt. Så hittils har vi suttit inne och glott på en film, just go with it. Det var kanske det roligaste jag har sett på länge. Jag höll på att storkna, seriöst. Jag kunde inte få någon luft för att jag skrattade så mycket. Marcus bara stirrade på mig, tror att han blev lite rädd. Han sa sen att det var rätt gulligt men vi vet ju alla hur det egentligen ligger till.. 

Nu är han ute på en power walk och jag sitter här och bloggar lite. Vi ska gå ut på en promenad senare i eftermiddag som jag tänker delta på. Men att följa med honom ut på en powerwalk är ganska uteslutet. Jag kan lika gärna ta bilen och åka brevid. Jag skulle inte kunna hänga med i hans tempo om jag så sprang. Därför kändes det inte så lockande. Men promenaden sen kommer att ske i mitt graviditets tempo. Alltså inte så fort.

Har känns min bebis sparka massor de senaste dagarna, ja antingen det eller så har jag ätit något riktigt dåligt. Hur som helst så är det riktigt mysigt och jag blir lycklig i hela kroppen. Marcus har inte kännt något på utsidan ännu men han är inte sen med handen när jag skriker att jag fick en spark. Haha Gulle.

Igår drack jag lite Rose, (för er som ska komma med nån predikan kan jag säga fuck off direkt) och det var så saaatans gott, vi satt ute på altan och spelade spel och drack rose och alkohol fri öl och grillade. Älsklingen hade gjort så sjuuukt god mat. Och självfallet fick jag min älskade paj till efterrätt. Med hemmagjord vaniljsås. Not bad people, not bad.

Nej nu ska jag göra något vettigt, typ tvätta några trosor eller nåt. 

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äsch, ett glas rosé kan väl inte skada, njut!

2011-05-13 @ 10:25:45
URL: http://smileandwave.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja här är jag ju! Nu kan du följa mitt liv lika frenetiskt som jag följer ditt ;D Puss

2011-05-13 @ 19:43:47
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0