Produktiv..

..skulle jag inte vilja påstår att jag har varit idag. Tog en välförtjänt sovmorgon för första gången på länge, gick upp vid 10 och åt en smörgås. La mig på soffan, låg där några timmar. Städade bort lite leksaker och in på L´s rum. Lite mer soffan. Städade lite, diskade lite. Och ja, nu sitter jag här igen, redo att inta soffläge och vänta på min man som just begav sig till gymmet. När han kommer hem så blir det att grilla fläskkotletter, med potatis i ugn, barbeque sås och tzatziki. Det ska bli gott vill jag lova. ja, jag vågar faktiskt lova det. Det är ju trots allt inte jag som lagar maten.
Imorgon blir det jobb i Täby. Behövdes egentligen inte där, men fick ett pass för att BC´n där ska kunna gå igenom lite saker med mig och lära mig lite nya saker inför starten i Åkerberga. Jag är ju så van att jobba i City butikerna som är bortskämda med både urmakare och andra lyxiga saker. Därför finns det en hel del jag måste lära mig nu då jag ska arbeta i förorten. yoo.
Är det någon vänlig själ som kan tala om för mig hur jag får radbyten i mina inlägg? jag står inte ut med det faktum att all text är klumpan ihop som en. Det dödar mig kan man säga. Så fruktanvärt fel. Nu har jag liksom satt en så kallad "horisontell skiljelinje" mellan. ÖH?

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0