Onsdag

God kväll mina vänner!
Ni kan kalla mig hora. Säljhora. Jag har aldrig i mitt liv sålt som jag sålt idag. Jag var inne i ett stim. Jag gav mig inte förrän alla tog 3 produkter, eftersom vi har tävling mot andra butiker (Vi har tag 3 betala för 2 på allt hela butiken). Vi slutade på en riktigt bra siffra och får väl se vad det gav imorgon. Give me five! yeah!
Håll i hatten nu allihopa. Jag var nere på körskolan förra veckan och beställde hem tillstånd till mig och M. Nu ska vi ner på måndag och göra syntest och sen skicka in papprena, så nu är bollen iallfall i rullning. Jag kan iallafall garantera er alla att jag har körkort innan det här barnet är fött. Om jag så måste sälja barnet för att muta läraren. (Jag är en sann säljare jag)
Nu sitter jag och väntar på en underbart god lasagne som står i ugnen, jag är så hungrig att jag snart börjar gnaga på mina egna händer.
Angående dumla kakorna som folk har frågat om så är det mitt hemliga recept.. Muuuums. Men ni kan så klart få ta del av det mina älskade. Men det kommer ju se fuckat ut eftersom jag inte verkar kunna få några rad byten på den här förbaskade bloggen. Men here goes:
  • 200 g smör.
  • 1 dl strösocker
  • 3dl vetemjöl
  • 1 tsk bakpulvet
  • 1 tsk vaniljsocker
  • en knippe kärlek
  • dumle
  • nobelsse
Sen knådar man ihop skiten och lägger i en halv dumle innan man kör in dom 10 minuter i ugnen. och direkt när man tar ut som så lägger man på en nobelsse. Så himlans gott att jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag vill bara påpeka att jag alltså absolut inte tänker sälja mitt barn. Ifall det nu var någon som inte förstod det.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0