Ny blogg!

Ny gammal blogg har jag skaffat mig! Har en gammal rackare här på blogg.se och så såg jag att man kan skaffa en till blogg under samma mailadress och sida, så jag gjorde det. Det är en enkel sida att skriva på och enkelt är precis vad jag är ute efter. Dessutom blir det lite lättare för mindre tekniska människor att minnas denna. Jag nämner inga namn, mamma. mfl..
Denna blogg fick alltså heta "bakarbebis". Jag tror inte detta behöver någon vidare förklaring, men jag tänker ge er det ändå. Jag är på smällen och brukar säga att jag bakar bebis när folk frågar. (Var den svår att lista ut?) Dessutom kände jag att den jag hade innan, som är kopplad till samma, är lite väl tråkig i sammanhanget. (amandon.blogg.se)
Dessutom finns det inlägg där många år tillbaka i tiden som jag helst inte vill koppla ihop med underverket som jag håller på att jäser. Så där är den otroligt långa versionen.
Om det har ungått någon så håller min kompis på att ha sex i big brother huset för tillfället så jag ska värma lite mat, kolla på biggest loser och ladda inför bb kl 22. Det kan bli bra detta, det kan bli bra..
Jag återkommer senare ikväll med något spännande.
Magen för ett par veckor sedan. Nu är den huge!!!
bilden är ett par veckor gammal..          ett halsband jag fick av M :)
Lämna gärna en kommentar så jag vet vem som läser!

Kommentarer
Postat av: PJ

HEJ ! Å Grattis igen ! Nea berättade :P

Jag läser, så mysigt att vara gravid ju ! <3

2011-03-24 @ 20:37:19
URL: http://jantzpaulina.blogspot.com
Postat av: Maaalin

Jag läser!

2011-03-24 @ 21:44:31
Postat av: Cookies Hanna

Ta massa magbilder då!! då blir den här bloggen den första som jag faktiskt kmr läsa ;) PUSS

2011-03-24 @ 23:16:44
Postat av: Johannon

Jag läser och du är så fiiin mandom ;)

2011-03-26 @ 08:36:28
Postat av: Connie

Klart jag läser. Grattis :) Jag väntar snällt på min tur

2011-03-26 @ 21:42:44
URL: http://Conniehv.blogspot.com
Postat av: Qken

Jag börjar läsa nu :) Puss

2011-03-30 @ 11:36:44
URL: http://qken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0