Fredag!

Jaha, då var det Fredag igen. Lilleman sover i min säng med min tröja som snuttis då alla gossedjur och lakan precis kommit ut ur torktumlaren efter en liten smärre olycka inatt. Och storeman är på bio med Mr J och kollar på true grit. Skönt att han fick någon att se den med då jag av någon anledning total vägrat. Jag vet dock inte varför.
Idag när jag åkte hem från jobbet så slog det mig plötsligt varför jag inte bor i Stockholm längre och varför jag är så glad över att slippa stressen och de hysteriska människorna. Dels var det så sjukt mycket folk att jag var tvungen att lägga mig ner och spela död om jag ville ta luft, men någon annan hann före. I rulltrappan stod det en snubbe och läste en bok som hette "morgondagens gud" eller något liknande. och 30 sek senare ser jag hur en kille står och hoppar upp och ner och skriker något som låter som "Jag vill ha något stort och hårt.." och så något mer som jag inte hann uppfatta. Jag har en svag känsla av att han inte stod och hojtade över stavmixern han önskar sig i julklapp nästa år. Det är så mycket psykopater och skumma människor i denna stad. Inte för att man är psykopat för att man läser en bok om någon morgondags gud. Inte så jag menar. Men förstå helheten.
Jag är så sjukligt trött, men än får jag inte sova. Ska skicka lite mail och städa upp lite i köket. Och visst fan, jag ska göra köttbullar också. Attans. Jaja..
Ja Hanna, magbilder kommer. Men jag kan ju inte lägga ut en ny bild varje dag- då har det liksom inte hunnit hända något. Du får stirra på samma och nöja dig med en ny i veckan ;)
Nu ska jag låssas titta på lets dance, pilla mig i naveln och packa en liten utflykts väska tills imorgon då vi ska åka till äventyrsbadet i uppsala! ROLIGT!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0