Äventyrsbad!

Godmorgon!
Nu tänker ni säkert, "vad fan gör hon uppe så här tidigt? Har hon slagit i huvudet och tappat det?" Ja, det tänker jag också. Nej, såklart inte. Lilleman kände att nu är det läge att vakna, och då fick jag snällt gå efter. Vi startade dock morgonen med barnprogram i soffan eftersom han vägrade sätta sig att äta, så det var ju skönt. Nu sitter han och äter och jag passar därför på att skriva några rader. Smart? Ja, jag tycker om att tro det.
När den andra mannen vaknar ska vi börja göra oss iordning och bege oss mot uppsala och det där badet som jag aldrig kan namnet på. Det ska bli otroligt mysigt att plaska omkring där och busa!
Jag försöker skapa stycken när jag skriver, därför jag hatar själv när allt bara är en enda lång text. Halva innehållet försvinner lite då kan jag känna, men av okänd anledning så vill inte den här bloggen behålla de mellanrum och stycke indelningar jag gör utan lägger ihop allt som en text när jag trycker på publisera. Det känns viktigt att punktera detta så att ni vet att jag är medveten om att det ser ut som en 13 åring har skrivit.
Ha en underbar lördag! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mikael Far

Va kul med äventyrsbad, tog du med L som kamoflage? Erkänn att du badade mest av alla, erkänn.

2011-03-26 @ 09:35:08
Postat av: Qken

Det därmed styckeindelningar..I KNOW!!!Skitdåligt!

2011-03-30 @ 11:39:59
URL: http://qken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0