Glad midsommar!

Herre min jesus vilken otrolig händelse. Jag skriver mitt andra inlägg på en vecka. Helt otroligt måste jag säga. Dock blir det nog inga fler då vi ska åka ut till värmdö imorgon för att fira midsommar med mina vackra, fina, underbara familj. Ja, min mamma har börjat läsa min blogg men det är inte alls därför jag skriver så. Nämnde jag förresten att jag har vääärldens bästa mamma? Det har jag iallfall..

Imorgon blir vi upphämtade i Gullmars av mor och far, sedan bär det av vidare mot djurö där vi ska ha en riktig familje midsommar med syster m fam och bror. Helt underbart! Det var många många många år sedan jag firade midsommar i Sverige. Och när jag gjorde det så var det inte med min familj kan jag säga, så detta mina vänner är något extra!

Mackan är ute och skakar den lurviga ikväll så jag sitter här och förbereder inför packningen. Ska ta fram något fint till lill killen att ha på sig på Fredag. Tar nog och väljer ut något åt den stora när jag ändå är i gång, jag förstår ju att det kan komma att bli en diskussion om det, men då får jag ta det då. Och när jag ändå håller på så tänkte jag att det vore himla duktigt av mig att passa på och rensa min garderob så jag vet vad jag har där inne och vart det är. Nu när det är så mycket kläder jag inte använder pga av att jag blivit en såkallad "mindre smal människa", så är det skönt att veta vart grejjerna finns så man slipper leta så jäkligt jämt. 

Vi är tillbaka i Elnorrteljo, som jag brukar kalla det, på Lördag eftersom jag ska jobba min sista dag på Söndag. Sedan är det TVÅ veckors semester som väntar. Mer vill jag inte ha! En vecka blir det med Liam då vi ska hitta på massa roliga saker. Och vecka nummer två så åker jag och M till Cypern och utforskar det tillsammans. Måste jag säga att det ska bli underbart och att jag längtar? Då gör jag det. Det ska bli underbart och jag längtar! 

Sitter och lyssnar på spotify, någon gammal spellista. och nu spelas "birthday sex". Det känns så länge sen. Den låten är och har alltid varit fruktanvärt dålig tycker jag, men just nu känns den bara helt bisarr och märklig. "birthday sex, birthday sex.. "

Nej, nu ska jag dyka in i garderoben!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0