fläskläpp

Igår fick jag en fläskläpp. Av den graden att min sambo skrattade åt mig och sa att det "inte är så farligt", varpå jag kollar mig i spegeln och ger honom en way out ur vårat förhållande på en gång. Jag förstår alltså om han inte kan stå ut med de läpparna. Han avböjde dock. Tack. Det var lilla älskade Liam som tyckte att jag minsann skulle få mig en knock istället för en puss när jag trodde vi hade en mysig stund framför barnprogrammet. Jag tvivlar dock på att det var med flit, men snygg var jag inte. Svullen och blodblåsa. Men hey, jag klagar inte, nu vet jag hur jag skulle se ut i botox och jag tackar nej. 

Nu har vi sommarlov och semester här hemma. HElt underbart att vara lediga tillsammans. Hela veckan är speckad med roliga utflykter och upptåg. Mer om det kommer senare. Nu ska jag plocka upp mat som ligger under hela bordet. Så kan det gå.

Over and out.

Just det, vecka 29 nu. Inte långt kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0