vecka 32

Vecka 32 nu. Hur fort går tiden? Det är alltså 8 veckor kvar tills jag ska trycka ut min bebis. Eller 60 dagar if you wish. Helt otroligt! Var hos Mvc igår. Var hos en ny tjej eftersom min barnmorska är på semester. Hon var jätte gullig anna-karin och berättade vad hon gjorde och vad allt var. Magen hade vuxit 3 cm sen sist jag var där för 3 veckor sedan. Från 27 cm till 30 cm, så det är alldeles perfekt. Jag hade dessutom gått upp 4 kg sen sist jag var där, vilket inte alls känns lika perfekt men jag klagar inte. Jag är gravid och då får det bli så här. Sen kan jag banta efter att jag har slutat amma och gå ner till dit jag var förut. Jag nästan längtar lite dit. Jag minns vilken kick det var varje gång man ställde sig på vågen och såg att man hade gått ner. Älskart! 

Cypern var helt underbart. Solade, badade och ÅT MAT. Massa massa mat. Jag är så glad att vi är lika matglada jag och Marcus. Vi testade ny mat varje dag och testade massa med cypriotisk mat. Riktigt mysigt hade vi. 

Har redan varit hemma i över en vecka och jobbat. Från och med nästa vecka så jobbar jag MASSOR fram till vecka 35. Alltså två veckor innan bebbe ska ploppa ut. Det ska bli spännande att se hur det går. Jag ser verkligen fram emot de här veckorna då jag har fått väldigt mycket ansvar och roliga uppgifter. Men är lite nervös över hur det ska gå med mina smärtor i ryggen. Det börjar bli jobbigt nu, men jag kämpar på med mitt bälte som jag fick låna av Sara! Underbart skönt.

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0