två dagar kvar till Cypern

Det var självaste ... vad folk tjatar om att jag ska blogga. men då har jag bara en sak att säga- KOMMENTERA DÅ!

Vecka 30 på måndag. Känns sjukt som fan. Det är verkligen inte långt kvar nu. På måndag åker vi dessutom till Cypern, vilket kan anses lite komiskt då jag lade mig ner på sängen idag och accepterade att mitt liv nog var över efter en dag i denna värmen. Jag står inte ut. Jag har varit tjock i värme förut, men aldrig på det här viset. Fy satan så varmt det är att bära runt på en annan människa! Men mysigt också såklart. I cypern tänker jag dock hålla på hopp avstånd från pool eller hav så att jag alltid kan svalka mig. 

Vi åker på Måndag och stannar en vecka. Det ska bli underbart. Vi har aldrig varit utomlands tillsammans jag och Marcus. Så det blir spännande! Det planeras utflykter förfullt, men vi får nog avvakta tills vi kommer ner och se hur det blir med allt sånt. Skulle dock vara underbart kul, så förhoppningsvis finns det någon utflykt som involverar typ en hel dag med BAD!

Det sparkar för fullt i magen och det är så mysigt. Var på Mvc i Onsdags och fick höra hjärtljuden. Häftigt! Fick även veta att jag har gått upp 3 kg sedan sist för 5 veckor sedan. Så nu är det 13 kg totalt. Oups.. Och magen hade växt från 24 cm till 27, vilket var helt enkligt kurvan så hon var nöjd. Dessutom hade mina värden höjts och såg bättre ut. Så järntabletterna hjälper! 

Okej, nu har jag pausat det här inlägget TVÅ gånger för att springa och skita. Vad fan har jag käkat idag? Jag förstår inte. 

Dags att bada lillen och käka lite. Over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dacapo Dacapo!

Bra skrivet, men bild på magen tack!

WOHHHOOOOOOO!

2011-07-02 @ 19:05:10
URL: http://hejhejlinnea.blogspot.com
Postat av: Carro!

Det är järntabletterna som gör att du blir knasig i magen, får springa jätte ofta vissa dagar oxå!

2011-07-02 @ 23:35:48
Postat av: VärldensBästaGöteborgare

Ehhh...asså ursäkta mig...vad är det här för blogg?Typ hej jag har bajsat- men KUL Amanda....Jättekul...sluta skriva sånt o skriv om ditt liv...om du har något...Tur att du är gravid- för det gör dig iallafall sötare....Erm erm...jaja...(lääääses mer fete ironi OM du vet vad det är då kanske...itne vet jag) PEACE UT ;)



(såå nu har jag kommenterat)

2011-07-03 @ 18:59:25
Postat av: Johanna

Hahaha om du stör dig så mycket på vad Amanda skriver så kan du ju välja att inte läsa hennes blogg..? Jag tycker att den är väldigt ärlig och jag tycker hon är jävligt bra. Så det så.



Så min kära kusin Amanda fortsätt på samma spår som tidigare. Puss & kram.

2011-07-04 @ 10:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0