Hejdå Sverige!

God morgon People! 

Nu är det sista packningen inför Cypern. Tanborsten och laddaren som alltid är det sista som åker ner. Pass är alltid det första man packar ner. Det är lite roligt. Som att man skulle åka en vecka med bara pass, som att det liksom inte gör något om man glömmer väskan med alla kläder, pengar, musik, badrumsprodukter, bikini osv. Ja, själv skulle jag ju inte vilja resa utan det så egentligen spelar det ingen roll. Då glömmer jag hellre passet och fixar ett provisoriskt på flygplatsen än att behöva köpa allt annat nytt när man kommer dit man ska. Höhö

Vecka 30 idag! Helt otroligt. När vi kommer hem är det vecka 31. Det är alltså ca 10 veckor kvar tills jag får hålla om min lilla bebis. Somj ag längtar! Efter att ha jobbat alla dessa år i Turklandet så vägrade jag åka utomlands utan läkarintyg även fast det står att man inte behöver det innan vecka 36. Det kommer inte vara några problem med Svenskarna, men jag förstår ju att det gärna kan bli problem när man ska hem sen, så jag bad om en ett på Mvc sist ändå. Så nu känns det tryggt. Dessutom har jag fått försäkringspapper mailade till mig, så allt finns! Det ska bli otrolgit skönt att komma iväg och bara vila och ha det mysigt. Det är vi värda! Oh yes. 

Mackan tycker att mitt lugn är stressande och vankar av och an och undrar om han har packat ner allting. Han undrar också hur jag kan sitta vid datan och blogga 50 min innan vi ska åka. Lite roligt. Alla har vi våra olika sätt. 

Nu ska jag nog iallafall plocka ur sista disken och packa ner det sista innan jag sätter mig på altan och njuter av lite regn och rusk. Jag har längtat efter detta väder, synd att det kommer just när jag ska åka. 

Over and out

Puss

Kommentarer
Postat av: Qken

Hoppas ni har det underbart!<3

2011-07-09 @ 00:38:52
URL: http://qken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0