Utkast: Dec. 27, 2011

Glad midsommar och gott nytt år allesammans!

Vilken underbar jul vi har haft! Med så otroligt mycket fina julklappar. Tack allihopa! Det var lite märkligt att vara ifrån min familj på jul och lite julstäning saknades allt. Men det var otroligt mysigt och jag kan absolut vänja mig vid att ha det så här vartannat år. På Juldagen åkte vi till min familj, minus syster, Marley och Craig eftersom de firar jul med hennes andra familj på juldagen. Men det var mysigt ändå. Mackan somnade när han nattade Liam kl 20, men det behövde han. Jag, mamma och pappa hade det mysigt i soffan. Med Novalie såklart. Mysig jul helt enkelt! 

Idag lämnade jag och Mackan barnen hos deras farmor och gick ner på stan själva utan barn. Det var en rätt märklig känsla och jag fick för mig ett par gånger att jag hade glömt Nova inne i någon butik. Men så var det ju lyckligtvis inte. När vi kom tillbaka dit 3 timmar senare så blev det kramkalas. Kalla mig blödig och töntig men jag saknade min lilla skrutta. Hon bara log stort när hon såg mig :) Älskade!

Mackan köpte en blue ray spelare igår så idag köpte vi två filmer till. Såg nyckeln till frihet ikväll. Otroligt bra film! 

Imorgon ska jag möta upp Sara för att åka in till Stockholm och kolla runt lite i butikerna, kanske hitta något fint tills på Torsdag då vi ska gå ut och käka och dricka lite vin :) Men först ska jag gå förbi the phonehouse här iNorrtälje och köpa mig en ny telefon. Det blir en Samsung Galaxy s2. Kuuul!

Nu ska jag få Novalie att somna så att jag kan få hoppa i säng, är såååå trött!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0