Torsdag

Även fast jag skriver för min egen skull, och det ska bli så sjukt kul att gå tillbaka och läsa detta senare så kan jag inte låta bli att tycka att det är så sjukt tråkigt när jag inte vet vilka som läser och ingen kommenterar. Vem läser???

Idag var vi en snabbis nere på stan med Sara och Eddie. Vi käkade lunch och letade efter en kakburk till Saras mormor. Jag vågar skriva det för jag är ganska tvärsäker på att Saras mormor inte läser min blogg..
Sen åkte jag hem och hämtade upp L på dagis, han orkade inte gå så han fick sitta på vagnen. Där nere vid Novalies fötter, än så länge går det bra, men när hon blir längre så är det nog inte så skönt för henne längre. Väl hemma så satte jag igång maten, (körde på säkert kort till lillgrabben, varmkorv och makaroner. Mums om du frågar honom.) gick på nappjakt, lekte lite med bilar och pysslade lite. Novalie somnade i lagom tid tills det var dags att lägga den andra, perfa! Hon sover väl nån timme till nu skulle jag tro, sen är hon vaken några timmar. Så brukar det se ut iallafall. 

Jag börjar känna mig lite smått ensam om dagarna nu när mackan åker till jobbet kl 06 och kommer hem 01.. Rätt tråkigt. Ja visst träffar jag ofta Sara på dagarna, och det är super mysigt (annars hade jag gått under för länge sen) men hela eftermiddagarna, kvällarna, morgnarna och förmiddagarna blir det bara jag och barnen, eller barnet (varnnan vecka). Och det blir lätt lite ensamt efter ett tag. Nog för att jag älskar båda ungarna, men vuxet sällskap är underskattat.. Så imorgon tar jag och packar båda ungarna och åker till min pappa. Han hämtar oss här hemma och kör hem oss på lördag. Hur underbar är han? BÄST. Det ska bli så otroligt mysigt! Älskar min pappa mest i hela världen.

Nu ska jag fixa en baguett med tonfiskröra till mig själv tror jag nog. Eller tacos? Donno.

Over and out


Kusinerna, Marley och Novalie


Kommentarer
Postat av: Elon

Jag brukar läsa :) puss från Elon

2011-12-15 @ 20:03:40
Postat av: johanna

Gud va mysigt att få åka till pappa! Min pappa e oxå bäst :) Jag har by the Way en sak att berätta för dig, imorrn kanske :) tycker du ringer mig imorrn när du kan för Jag e ledig. Massa Puss o hoppas du får sova i natt

Ta hand om dig så länge

2011-12-16 @ 00:14:57
Postat av: Farmor

Brukar gå in ibland och läsa din "dagbok". Du borde börja skriva berättelser, noveller och liknande och skicka in till olika veckotidningar. Du skriver bra. Kramar

2011-12-16 @ 01:27:55
Postat av: lisa

du är ju så duktig amanda! den nya hippa "bullmamman", mysigt! vill cokså! ;)

2011-12-16 @ 23:16:37
Postat av: Linnea

så klar jag läser ! det vet du väl?

Massa pussar till dig, pyret och polarn!

2011-12-18 @ 23:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0